گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>برگزاری سمینار آموزشی استاندارد آسانسورهای برقی در ارومیه ۱۳۹۱/۸/۱۰

دیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی، منصور جلایر پیش از ظهر امروز در سمینار آموزشی آسانسورهای برقی و هیدرولیکی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این همایش به مدت یک روز از طرف سازمان ملی استاندارد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اساتید این سمینار آموزشی از اساتید تهران هستند، خاطرنشان کرد: این سمینار برای آشنایی هر چه بیشتر مهندسان برق و مکانیک با ایمنی و استاندارد آسانسورها در حال برگزاری است.

جلایر با بیان اینکه حدود 180 نفر در این سمینار آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، گفت: اهداف این سمینار آشنایی با الزامات اساسی استاندارد ملی ایران است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی شاخص ضریب اطمینان در آسانسورها را حائز اهمیت دانست و گفت: در دستگاه‌ها و وسایلی که با جان انسان‌ها در ارتباط هستند، ایمنی و استاندارد بودن حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به، به روز کردن علم و دانش مهندسان جوان کشور در مسائل مربوط به استانداردسازی، افزود: با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشورمان از طرف غرب به وجود آمده است لازمه پیشرفت و تعالی افزایش توان علمی مهندسان بیش‌تر از گذشته خود را نشان می‌دهد.

جلایر با بیان اینکه در حال حاضر به آنچه که در زمینه استاندارد آسانسورها مورد انتظار ما بود دست نیافته‌ایم، تصریح کرد: شاهد هستیم که آسانسورهای بسیاری از ادارات استان نیز استاندارد نیستند.

وی گفت: دو شرکت فنی و مهندسی در زمینه آسانسور در قالب آزمایشگاه همکاری در استان فعالیت دارند و علاوه بر این دو آزمایشگاه این اداره کل نیز برای کنترل و بازرسی آسانسورها در استان فعال هستند.

لیفتیران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |