گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>افتتاح هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم ۱۳۹۱/۹/۱۴
هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان به مدت چهار روز با رویکرد تقویت کار و سرمایه ایرانی در قم افتتاح شد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار شد با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد تقویت کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از 60 شرکت ساختمانی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

سالانه 35 عنوان نمایشگاه در استان برگزار می‌شود
 
علی اخوان قربانی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان با بیش از 15 عنوان و موضوع تخصصی برپا شده است گفت: موضوعاتی از قبیل تاسیسات گرمایشی، مخازن تصفیه، درب و پنجره، سیم و کابل، انواع بالابر و آسانسور، لوازم برقی، نمای ساختمان، رادیاتور و شوفاژ و انواع سازه‌های سبک و... در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

مجری هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه را وجود فناوری‌های نوین و آخرین دستاوردهای علمی در زمینه مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بار علمی این نمایشگاه را بیش از پیش به مردم ارایه دهیم، همایشی با نام بررسی راهکارها و مشکلات عرصه ساختمان روز پنج شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.

اخوان قربانی با تصریح این مطلب که خیلی از شرکت‌های مستقر در نمایشگاه نمایندگی هستند، گفت: دقیقا نمی‌توان تخمین زد که چقدر از این شرکت‌ها بومی استان هستند.

وی با بیان اینکه بعد تخصصی و فنی این نمایشگاه می‌تواند برای مردم جالب باشد، اظهار داشت: 35 عنوان نمایشگاه در سال با همت و پی گیری بخش خصوصی در استان برگزار می‌شود.

ظرفیت نمایشگاهی استان در شان مردم قم نیست
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تنوع و تعدد نمایشگاهی استان مطلوب بوده است گفت: متأسفانه ظرفیت نمایشگاهی استان در شأن مردم و جایگاه بین المللی قم نیست و در این زمینه مشکلات فراوانی داریم.

اخوان قربانی با تاکید براینکه سرانه برگزاری نمایشگاه در استان قم از جایگاه مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: متاسفانه با وضعیت اقتصادی موجود جذب شرکت و برگزاری نمایشگاه بسیار سخت شده است و شرکت ها دنبال حضور در نمایشگاه ها نیستند.

وی کیفیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ساختمان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت:تقویم نمایشگاهی منظم و متنوع ما می‌تواند شرکت‌ها و مردم را به اهداف مورد نظرشان برساند.

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم از چهاردهم آغاز شده و تا هفدهم آذرماه از ساعت 16 تا 22 شب پذیرای علاقمندان است.

لیفتیران
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |