گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> تجهیز پل‌های عابر پیاده مشهد به آسانسور و پله برقی ۱۳۹۲/۵/۱۷

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری مشهد خبر داد:

تجهیز پل‌های عابر پیاده مشهد به آسانسور و پله برقی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تجهیز پل‌های عابر پیاده مشهد به آسانسور و پله برقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی امامی میبدی ظهر امروز (92/05/12) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد اجرای طرح‌های متعددی نسبت به نصب پل‌های هوایی در سطح شهر مقدس مشهد بودیم که این مهم طی نیازسنجی‌هایی که از طریق کارشناسان این سازمان در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی افزود: باید سهولت عابران پیاده مد نظر قرار گیرد که بر همین اساس طرح‌هایی مانند نصب پله برقی و آسانسور برای برخی از پل‌های عابر پیاده سطح شهر در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر بیش از 70 دستگاه از پل‌های هوایی در سطح شهر به پله برقی تجهیز شده‌ و برنامه‌هایی نیز برای افزایش این تعداد پل به این تجهیزات در حال بررسی است که پس از تصویب اجرا می‌شوند.

امامی با بیان اینکه آسانسور یکی از مکمل‌های مناسب برای استفاده توان‌یابان و سالخوردگان از پل‌های هوایی است، تصریح کرد: این پروژه از سال گذشته با بودجه قابل توجهی به اجرا درآمد و طی آن هشت دستگاه آسانسور در چهار پل هوایی که بیشترین نیاز برای این تجهیزات را داشت، نصب شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چهار دستگاه آسانسور دیگر نیز هم‌اکنون در حال نصب بر روی پل‌های هوایی بزرگراه غدیر و اقبال لاهوری است، گفت: امیدواریم با نصب این تجهیزات و همکاری عابران برای استفاده از پل‌های هوایی از شمار حوادث و سوانح دلخراش در سطح معابر شهری و بزرگراهی کاسته شود.

www.liftiran.com

 

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |