گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>برخورد با شرکت های فاقد پروانه در اردبیل ۱۳۹۲/۱۱/۳
هاشم علایی  در جلسه کمیته کارشناسی استاندارد در اردبیل اظهار کرد: به دلایل نامعلوم برخی از شرکت ها و تولیدکنندگان، محصولات خود را بدون آرم و نشان استاندارد به بازار عرضه می کنند که نگرانی هایی را این اقدامات به وجود آورده و سبب تعلل کار و برخی از اقدامات ناهنجار شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد 631 گواهی تأیید ایمنی آسانسور توسط شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد صادر شده است.

 

علایی افزود: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد از ابتدای سال 83 آسانسورهای نصب شده تحت پوشش استاندارد ملی ایران به شماره1-6303 قرار گرفته اند که این مصوبه به صورت کتبی به کلیه شهرداری های استان اعلام و تا زمانی که تأییدیه ایمنی و گواهی استاندارد آسانسور دریافت نکرده اند، پروانه پایان کار صادر نمی شود.

 

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری بخشی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی،  شرکت های همکار بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده بخش خصوصی طی 9 ماهه امسال اقدام به صدور 631 برگ گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور کرده‌اند که در راستای کنترل فعالیت بازرسان آسانسور حداقل 53 دستگاه توسط کارشناس اداره کل استاندارد به صورت تصادفی مورد بازرسی قرار گرفته و  تعداد 3 مورد نیز تذکر و اخطار به شرکت های متخلف داده شده است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسور و ارتقاء کیفیت آنها، کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود، اطمینان حاصل کنند.

علایی اظهار کرد: اعتبار گواهی های صادر شده از سوی شرکت های بازرسی به مدت یک سال است و متقاضیان باید هر سال جهت بررسی وضعیت آسانسور و صدور گواهی نامه ادواری درخواست بازرسی ادواری کنند.
لیفتیران
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |