گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> آسانسور مسکن مهر حادثه آفرید ۱۳۹۳/۳/۱۱
کامران فرشید روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ها ضمن اظهار تاسف از مرگ یک جوان بروجردی به دلیل نقص فنی در آسانسور مسکن مهر افزود: همه مدیران تعاونی های مسکن مهر و سازندگان پروژهای ساختمانی باید نسبت به بازدید دوره ای، سیستم برق و رفع عیوب قطعات آسانسورهای مسکن مهر اقدام جدی انجام دهند.

وی تاکید کرد: در سایت مسکن مهر بروجرد 230 دستگاه آسانسور هفت و 9 طبقه راه اندازی خواهد و بیش از شش هزار نفر از آن برخوردار می شوند بنا براین باید تعاونی ها نسبت به عقد قرار داد و نگهداری و معاینات فنی دوره ای از آسانسورها و پیشگیری از حوادث احتمالی اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: این تعاونیها باید نسبت به بیمه نمودن آسانسورها نیز توجه ویژه نمایند.

فرشید تاکید کرد: مدیران تعاونی ها باید نشست هایی را با ماموران آتش نشانی داشته و نکات آموزشی لازم را برای پیشگیری از خطرات احتمالی در آسانسورها فرا گیرند و فرهنگ سازی لازم رادر این زمینه انجام دهند.

وی همچنین از مردم ساکن در سایت مسکن مهر خواست از حمل هر گونه وسیله و اسباب کشی با آسانسور خودداری نمایند.

بازرس اتحادیه مسکن مهر بروجرد ضمن عذر خواهی از مردم بروجرد به دلیل وقوع این حادثه دلخراش در آسانسور سایت مسکن مهر بروجرد اطمینان داد با پیگیری ها و نظارت جدی دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: نقص فنی و غیراستاندارد بودن آسانسور در یکی از واحدهای مسکن مهر بروجرد منجر به فوت یک جوان 35 ساله شد.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 10 حادثه در ارتباط با غیر استاندارد بودن و نقص فنی آسانسور در بروجرد رخ داده که منجر به مجروح شدن و یا محبوس شدن در کابین ها بوده است

لیفتیران

 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |