گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>آسانسور غیر استاندارد کودک 9 ماه را بلعید!! ۱۳۹۳/۳/۲۳
شکاف عجیب اتاقک آسانسور، کودک ۹ ماهه تبریزی را در برابر دیدگان مادرش به کام مرگ فرو برد.

ساعت ۱۱ صبح روز شنبه بود که مادری و دو دخترش برای خرید روزانه، قصد سوار شدن به آسانسور و ترک ساختمان را داشتند که مادر متوجه جا گذاشتن شیشه شیر کودک خردسالش که درون کالسکه بود، می‌شود و برای برداشتن آن، آسانسور را ترک می‌کند اما از آنجا که دکمه آسانسور زده شده بود، بعد از خروج مادر،آسانسور به سمت پایین حرکت کرد و ثانیه‌هایی بعد بود که صدای فریاد و گریه‌های همسایه‌ها، رنگ از رخسار مادر پراند.

از دلیل اصلی بیرون آمدن کودک ۹ماهه از درون کالسکه اطلاعی در دست نیست، اما آنچه اتفاق افتاد، تلخ و تأمل برانگیز بود.

دختربچه ۹ ماهه از شکافی که در اتاقک آسانسور وجود داشت به پایین افتاد و به سرنوشت دردناک مرگ دچار شد. عده‌ای بیرون آوردن کودک ۹ ماهه توسط خواهر هفت ساله‌اش را دلیل افتادن وی در شکاف آسانسور عنوان می‌کنند و برخی دیگر واژگونی کالسکه و بیرون افتادن دخترک را عامل این اتفاق تلخ می‌دانند. اما عامل هرچه بود، اتفاق ناگواری را سبب شد و چشمان «نادیا حامدی» را برای همیشه به روی دنیا بست.

بنا به گفته ساکنان ساختمان محل حادثه، این خانواده چند روزی بود که به این خانه نقل مکان کرده بودند و به احتمال فراوان از شکافی که کنار اتاقک آسانسور قرار داشت، اطلاعی نداشتند.

همچنین بنا به گفته این همسایه‌ها، ساختمان مذکور فاقد پروانه ساخت بوده و این شکاف از همان روزهای نخست احداث ساختمان در آسانسور وجود داشته است.

همچنین «حبیب حسینقلی‌زاده» مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی با تشریح جزئیات امدادرسانی در حادثه سقوط کودک ۹ ماهه به چاهک آسانسور خبر داد: اورژانس تبریز در ساعت ۱۷‌:‌۱۱ روز شنبه و با تماسی که از سوی آتش‌نشانی این شهر با این مرکز برقرار شد، از وقوع حادثه اطلاع پیدا کرد و تکنیسین‌های اورژانس، ساعت ۲۵‌:‌۱۱ به محل حادثه در کوی اشکان تبریز رسیدند.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی در این باره گفت: با وجود نبود هیچ‌گونه علائم حیاتی در این کودک، نیروهای اورژانس تلاش خود را برای احیای وی انجام دادند و کودک را به بیمارستان شهید محلاتی اعزام کردند که در بیمارستان، مرگ این کودک تأیید شد.

«حسینقلی‌زاده» همچنین افزود: هیچ‌گونه علائم هشدار دهنده‌ای برای شکاف اتاقک آسانسور وجود نداشت و مادر این کودک که از ساکنان جدید ساختمان بود، متوجه این شکاف نشده و فرزندانش را در آسانسور به تنهایی رها کرده و به خانه بازگشته بود.

لیفتیران
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |