گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> آسانسور معیوب مسافرش را به سقف کوبید ۱۳۹۳/۳/۲۳
خرابی آسانسوری در شیلی که باعث شد سی طبقه را در پانزده ثانیه طی کند، مردی را که سوار آن بود به شدت زخمی و راهی بیمارستان کرد.
این فرد که در طبقه هم کف سوار آسانسور شده بود، بلافاصله بعد از راه افتادن دستگاه متوجه شد کنترل از دست رفته و سرعت آسانسور به مراتب بیشتر از آنچه که باید باشد، هست.

دوربین های مدار بسته داخل آسانسور تصاویری از تلاش های همراه با نگرانی و وحشت وی را که با فشار دادن چندین دکمه تلاش می کند اوضاع را به حالت عادی بازگرداند ثبت کرده اند ولی ظاهرا خارج شدن آسانسور از کنترل و شتاب غیرعادی آن به شکلی نبود که بتوان با این گونه اقدامات آن را به کنترل در آورد.

در نهایت در زمانی که آسانسور به نقطه انتهایی می رسد، دیگر تصاویر دوربین مدار بسته نیز به هم ریخته می شوند که نشان از برخورد کابین با انتهای ساختمان یعنی طبقه سی و یکم دارد.

فردی که سوار این آسانسور شده بود، در کمال خوش شانسی زنده مانده ولی دچار جراحت های جدی در دست ها و پاهایش شده است.

کار ساخت این ساختمان هشت ماه پیش به پایان رسیده و تحویل داده شده بود و با توجه به نو بودن تجهیزات آن از جمله کابین آسانسور، تحقیقات درباره علت این حادثه شروع شده است.

لیفتیران
 

 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |