گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> تهیه سند راهبردی صنعت آسانسور ۱۳۹۳/۹/۲۰

مدیرکل دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تهیه پیش نویس سند راهبردی صنعت آسانسور از سوی یک کمیته ویژه در دستور کار قرار دارد که به زودی نهایی خواهد شد.

شبکه اطلاع رسانی وزارتخانه نامبرده حاکی است، کیومرث فروتنی در جلسه شورای آسانسور، اظهار داشت: تعیین صلاحیت شرکتهای مجری و بازرسی آسانسور در اولویت کاری این شورا قرار دارد.

وی افزود: عملکرد این شورا باید سبب رشد صنعت آسانسور، توسعه صادرات و جلوگیری از تولید و واردات قطعات و تجهیزات نامرغوب خارجی شود.

فروتنی اضافه کرد: بررسی و پیگیری اجرای مقررات ملی ساختمان(مبحث 15 و 22 ساختمان)، ارتقا فرهنگ بهره برداری از آسانسور و پله برقی، بررسی شیوه های عملی بازرسی ادواری آسانسور از برنامه های مربوط به این بخش است.

وی اصلاح الگوی مصرف در صنعت آسانسور، ارتقا کیفیت تولید، ایمنی و عملکرد صنعت آسانسور و پله برقی، رعایت حقوق مصرف کننده، رسیدگی به تخلفات و شکایات از دیگر برنامه هایی است که این شورا به آنها رسیدگی خواهد کرد.

دراین نشست مقرر شد به منظور رسیدگی به تخلفات با توجه به جایگاه های قانونی تعیین شده، باید هماهنگی و وحدت رویه ایجاد شود.

شورای هماهنگی و سیاستگذاری صنعت آسانسور که مباحث پله برقی و راهروهای متحرک را نیز تحت پوشش دارد، پس از وقفه ای چندین ساله به تازگی فعال شده است.

لیفتیران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |