گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>سومین حادثه در کمتر از یک ماه/بسیج اداره استاندارد برای کشف حقیقت ۱۳۹۳/۱۱/۱۵

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری ها در تبریز افزود: این حادثه ساعت 8:30 دقیقه اتفاق افتاده و مصدوم حادثه توسط اکیپ‌های اورژانس به بیمارستان امام رضا منتقل شده است.

وی، از احتمال شکستگی پا و ستون فقرات برای مصدوم حادثه خبر داد و گفت: مسئولان بیمارستانی در حال انجام مراحل لازم درباره وضعیت مصدوم هستند.

به گزارش فارس این روزها موضوع آسانسور و خطرات ناشی از عدم رعایت استانداردهای لازم در آن در شهر تبریز خبرساز شده به طوریکه بعد از چند حادثه منجر به فوت در اثر اتفاقات ناشی از آسانسور دادستان تبریز و اداره استاندارد آستین‌ها را بالا زدند تا تمام مجموعه‌های اداری، تجاری و مسکونی که مجهز به سیستم آسانسور هستند کنترل شوند.

مدیرکل استاندارد نیز اخیراً به خبرگزاری ها گفته که 9 شرکت فعال در زمینه آسانسور به عنوان بازرس سازمان استاندارد مجوز گرفته‌اند و در حال ارزیابی آسانسورهای سطح شهر تبریز در تمام مناطق مسکونی، تجاری، رفاهی، ‌خدماتی و ... برای افزایش ایمنی آسانسورها هستند.

ساسان فرشی تاکید کرد: این افراد با کارت شناسایی و حکم قضایی دادستانی به مجموعه‌های دارای این امکانات مراجعه و آنها را از نظر استانداردهای لازم مورد ارزیابی قرار می‌دهند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال شاهد ادامه و اتمام آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح به ابتکار دادستانی تبریز برای نخستین بار در کشور در تبریز اجرا می‌شود، تصریح کرد: با اتمام اجرای طرح بازرسی آسانسورهای تبریز تلاش خواهد شد این طرح به سطح استان و شهرستان‌ها تسریع یابد.

فرشی با یادآوری اینکه قانون استانداردهای لازم برای آسانسور از سال 82 اجباری شده ولی از سال 88 به معنی واقعی مورد توجه قرار گرفته، اضافه کرد: یکی از ملاک‌های اعطای پروانه از سوی شهرداری دریافت گواهی استاندارد برای سیستم آسانسور از سازمان استاندارد است و سازمان استاندارد نیز این امر را منوط کرده به عقد قرارداد با شرکت‌هایی که وظیفه حفظ و نگهداری آسانسورهای را دارند.

این مقام ارشد استان در حوزه استاندارد در عین حال اشاره داشت: این گواهی یک ساله بوده و هموطنان و ساکنان ساختمان‌ها به منظور حفظ ایمنی شخصی خود اصل بازرسی مدام آسانسورهای مورد استفاده را در برنامه خود قرار دهند.

وی از هموطنان خواست در تمام موارد مصرفی از آسانسور تا مواد مصرفی و غذایی علامت استاندارد را ملاک برای اطمینان از سلامت این امور قرار دهند و اگر به آن علامت شک کردند، به راحتی با مراجعه به سایت استاندارد از واقعی و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند

لیفتیران


 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |