گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>ساماندهی امور آسانسور در آذربایجان شرقی 400 نفر را مشغول بکار می کند ۱۳۹۳/۱۲/۱۵

مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: با ساماندهی شرکت های طراحی، مونتاژ و نصاب های آسانسور در استان 400 نفر مشغول بکار می شوند.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، ساسان فرشی حق رو افزود: در شورای فنی استان تصمیم گیری شد این شرکت ها مجوز طراحی و مونتاژ را دریافت نمایند و لازمه آن استفاده از یک نفر مهندس در یکی از رشته های مکانیک، برق و یا عمران به عنوان مدیر فنی است.

وی گفت: مدیران فنی این شرکت ها موظف هستند در مدت مشخص نسبت به گذراندن دوره آموزش مربوطه و اخذ گواهینامه لازم اقدام نمایند.

فرشی حق رو با اشاره به مبحث پانزدهم مقررات ملّی ساختمان اعلام کرد: این مبحث به بیان مقرراتی برای طراحی و اجرای آسانسورها، پله های برقی و پیاده روهای متحرک و انتخاب نوع و اندازه این تجهیزات متناسب با نوع کاربری و ترکیب جمعیتی و ترافیک در تردد افراد ساکن و استفاده کننده از ساختمان ها می پردازد.

وی افزود: لازم است برای اجرای دقیق این مبحث از افراد آشنا به این فنون استفاده شود تا الزامات اولیه آسانسورها درست انتخاب و طراحی ها و اقدامات انجام گرفته با محل آسانسور دقیق و درست باشد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: لازم است سازمان نظام مهندسی استان طبق مصوبه مزبور در این خصوص اقدامات لازم را بعمل آورد.

فرشی حق رو افزود: با اجرایی شدن این طرح مردم با اطمینان بیشتر از آسانسورها استفاده و افراد غیر تخصصی از گردونه خارج خواهمد شد.

وی گفت: در صدد هستیم با مطالعه دقیق بزودی این طرح اجرا و با اجرایی شدن آن نقشه های آسانسور نیز همانند نقشه های سازه و معماری و ... قبل از صدور پروانه ساختمانی طراحی و مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته سپس اقدام به ساخت و ساز شود.

مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: یکی از مزایای اجرایی شدن این طرح این است که با طراحی، محاسبه و اجرای دقیق، آسانسوری ایمن در محل نصب خواهد شد و اگر در حین اجرای سازه محل آسانسور و یا مراحل بعدی گام اشتباهی برداشته شود جلوی تخلف گرفته می شود.

فرشی حق رو نقش مردم در اجرای این طرح را مهم عنوان کرد و افزود: با حمایت معاون عمرانی استاندار و دادستان طرح اجرا می شود و از مردم فهیم انتظار داریم همه ساله نسبت به بازرسی آسانسورهای خود از طریق شرکت های بازرسی معتبر اقدام و در تعمیر و نگهداری آسانسورهای خود از شرکت هایی که دارای مجوز فعالیت هستند، استفاده نمایند تا خدای نکرده شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

طرح ساماندهی شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسورها برای نخستین بار در کشور توسط اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران بوده و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد

 

لیفتیران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |