گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>مردودی آسانسورهای خراسان شمالی در آزمون استاندارد ۱۳۹۴/۱/۱۶

محبوبه مهمان نواز روز سه شنبه در نشست شورای استاندارد این استان اظهار کرد: خرابی آسانسورهای واحدهای مسکونی و دوایر دولتی در این استان به عنوان یک خطر، کاربران را تهدید می کند و باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: براساس ضوابط استاندارد، باید هر سال آسانسورهای فعال در مجتمع های مسکونی، تجاری و دولتی مورد بازرسی قرار گیرند که این کار در استان خراسان شمالی معطل بوده است.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: اکثر آسانسورهای فعال در مجتمع های مسکونی و اداری این استان از سال 79 تاکنون مورد بازرسی قرار نگرفته است.

به گفته وی حتی آسانسور ساختمان جدید استانداری خراسان شمالی نیز، که کمتر از شش ماه پیش فعال شده، اکنون از لحاظ فنی با مشکل مواجه است.

مهمان نواز گفت: سازمان ملی استاندارد برای اجرای طرح بازرسی فنی از آسانسورهای فعال در مجتمع های مسکونی، تجاری و دولتی برای سال جاری 200 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده است.

وی به صدور پروانه کاربری علامت استاندارد برای واحدهای صنعتی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 37 واحد تولیدی و صنعتی در این استان پروانه کاربری و علامت استاندارد دریافت کرده اند.

به گفته وی اکنون در مجموع در خراسان شمالی 156 واحد تولیدی و صنعتی مشمول استاندارد اجباری، دارای پروانه کاربری استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی به اجرای طرح طاها (طرح استاندارد هماهنگ) اشاره کرد و گفت: بررسی نشان داده که 68 درصد از کالاهایی که در واحدهای صنفی این استان عرضه می شود، فاقد استاندارد است

liftiran.com

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |