گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>کاهش 50 درصدی فروش آسانسور در سال 94 ۱۳۹۴/۳/۱۹

عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی پیش‌بینی کرد که در سال جاری با توجه به رکود مسکن و ساخت و ساز، این صنعت با کاهش 40 تا 50 درصدی تقاضا روبرو شود.

 

داوود اشتیاقی با بیان اینکه فعلا اظهارنظر درباره وضعیت صنعت کشور در سال جاری سخت است، گفت: صنعت مستقیما به اقتصاد مرتبط است و اظهار نظر درباره آن موضوع کلان بوده و باید به کارشناسان اقتصادی واگذار شود.

 

وی افزود: در عین حال با توجه به رکود مسکن و ساخت و ساز که همچنان نیز ادامه دارد، صنعت آسانسور و پله برقی قطعا با کاهش تقاضا روبرو خواهد شد.

 

عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی با بیان اینکه براساس آمار شهرداری مجوزهای ساخت و ساز در سال جاری کاهش یافته است، اظهار کرد: این رکود با فاصله زمانی به صنعت منتقل می‌شود و همین موضوع سبب شده تا تقاضا در سال جاری از سال گذشته نیز کمتر باشد.

اشتیاقی با بیان اینکه تعدیل نیرو در صنعت آسانسور و پله برقی کم و بیش اتفاق می‌افتد، گفت: البته تعدیل‌ها هنوز خیلی جدی نیست با بیان اینکه در سال جاری صنعت آسانسور نیز دچار ریزش خواهد شد، گفت: این موضوع به دلیل کاهش تقاضا، تولید و ظرفیت اتفاق می‌افتد همان طور که شرکت‌های تولیدکننده نیز در حال حاضر با کاهش شدید تولید و افزایش نیروی انسانی مواجه شده‌اند


liftiran.com
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |