گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>>گواهی ایمنی آسانسور یکسال اعتبار دارد ۱۳۹۴/۴/۲۵

مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: گواهی ایمنی آسانسور فقط یکسال معتبر است مالکان باید پس از انقضای این تاریخ با تجدید بازرسی ها نسبت به اخد تاییدیه جدید و معتبر آسانسور اقدام کنند.

داود کارگرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ایمن سازی آسانسورها با توجه به حوادث احتمالی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: همشهریان برای نصب و راه اندازی آسانسورها به شرکت هایی که پروانه طراحی و مونتاژ این وسیله را از سازمان صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده اند، مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: مالکان تا زمانی که تاییدیه ایمنی استاندارد را اخذ نکرده باشند، نسبت به بهره برداری از آسانسورها اقدام نکنند.

کارگرزاده افزود: مالکان و متقاضیان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که در هر زمان باید از دخل و تصرف افراد غیر مجاز در نصب آسانسور ممانعت به عمل آورند.

وی اظهار کرد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف در نصب آسانسورها می توانند موارد را به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان اطلاع و شکایت خود را مطرح کنند.

وی، به نقش مهم و بی بدیل سازمان نظام مهندسی در نحوه اجرا و جاسازی آسانسور هنگام ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: این سازمان باید نسبت به اجرای دقیق این بخش از کار ساختمانی توجه جدی داشته باشد.

هم اکنون چهار شرکت بازرسی درخصوص تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در این استان فعالیت می کنند.

سال گذشته 239 مورد گواهینامه ایمنی کیفیت آسانسور در استان زنجان صادر شده است.

مرداد سال گذشته بنا بر اعلام مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری زنجان سقوط به چاهک آسانسور، مرگ دلخراش یک زن جوان زنجانی را رقم زد.

این زن جوان با وارد شدن به آسانسوری که اتاقک آن مابین طبقه سوم و چهارم گیر کرده بود مرگ خود را در آپارتمان های مسکن مهر رضوان واقع درشهرک پونک زنجان رقم زد.

Liftiran.com

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |