گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> نمایشگاه آسانسور و پله برقی در سال 1396 توسط سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نمایشگاه آسانسور و پله برقی در سال 1396 توسط سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد .  
این مطلب توسط علیرضا یوسفی دبیر کمیته طرح و برنامه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران عنوان گردید . وی با اشاره به سوابق پیشین برگزاری این نمایشگاه که با همکاری سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران از سال 1389 در تهران هدفگذاری گردید اشاره و یادآور شد با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از سراسر کشور و شرکتهای تخصصی دراین زمینه این نمایشگاه از 4000 متر مربع و حضور 110 شرکت معتبر به 12000 متر مربع و 250 مشارکت کننده رسید که نشان از رشد و بالندگی این صنت بالاخص در عرصه تولید قطعات و دانش فنی و دستاوردهای تخصصی این صنعت دارد . وی در ادامه صحبت به نقش مهم نمایشگاه به عنوان پل ارتباطی یک صنعت یا تشکل و مردم و بازدید کنندگان و به نوعی ارتباط بین عرضه و تقاضا عنوان نمود و نگاه حاکم بر این صنعت را نگاهی ملی ، فرا استانی و نقش سندیکا را به عنوان محوریت و برنامه ریزی کلان این صنعت برشمرد
آقای مهندس یوسفی افزود : با توجه به تدوین استاندارد آسانسور با محوریت سندیکا و اداره استاندارد و بزرگان صنعت آسانسور ، مهم ترین مسئله در برگزاری نمایشگاه توجه به کیفیت و استاندارد محصولات خواهد بود که بی توجهی به این مسئله مطمئنا خطرات جانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت و سعی خواهد شد تا در این دوره از نمایشگاه با نظارت بر محصولات و فعالیت مشارکت کنندگان روند ارتقا سطح کیفی نمایشگاه حاصل گردد .
دبیر کمیته طرح و برنامه سندیکای آسانسور و پله برقی از مهمترین مسائل صنعت آسانسور را توجه به محیط و امکانات نمایشگاهی دانست و یادآور شد متاسفانه در گذشته و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با مشکلات زیر ساختاری همانند سرویسهای بهداشتی ، سالنهای نامناسب و قدیمی و فاقد ارتفاع لازم برای تجهیزات بالابری و پارکینگ وعدم ثبات تقویم نمایشگاهی ، محاسبات ارزی و ریالی سنگین که هزینه ای بسیاری به شرکتها تحمیل مینماید و ...
وجود مشکلات ایجاد شده بین شهرداری و شورای شهر تهران باشرکت نمایشگاههای بین المللی و همچنین عدم ثبات تقویم نمایشگاهی و تغییر تاریخ  که شرایط را برای مشارکت و همکاری دارای ریسک بالایی نموده و امکان بروز خسارت به شرکتها را افزایش داده و به دلیل ترافیک و تهدیدات که منجر به تعطیلی نمایشگاه خواهد گردید ما را بر آن داشت تا با راهبرد دراز مدت  و آینده نگری و با توجه به بازدید هیئت ریئسه سندیکا و رفع مشکلات گذشته شهر آفتاب انتخاب اول سندیکای آسانسور جهت برگزاری این عنوان نمایشگاهی باشد.
ضمنا از جمله امکانات محیطی این نمایشگاه میتوان به ارتفاع مناسب سالنها، امکانات دسترسی ، وسائل نقلیه عمومی و مترو، پارکینگ و امکان مونتاژ و دمونتاژ کردن تجهیزات صنعت آسانسور که عمدتا تجهیزات سنگین میباشد عنوان و اشاره کرد که سطع توقع و نیازهای ما در نمایشگاه شهر آفتاب با موارد ذکر شده بهتر میتواند برآورده گردد.  
یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه تبدیل این عنوان به کانون توجه فعالین صنعت آسانسور بالاخص در منطقه و ابعاد بین المللی و در حالت ایده آل 30 درصد مشارکت کننده خارجی میباشد که تلاش خواهد شد با تعیین و استمرار برگزاری در شهر آفتاب در دوره های آتی به این هدف کلان دست یابیم .
مهندس یوسفی خرداد ماه را زمان مناسب برای برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد که به دلیل ماه مبارک رمضان و برگزاری نمایشگاه کتاب و فشردگی برنامه های نمایشگاه های شهر آفتاب ، تاریخ این دوره 29 فروردین تا 1 اردیبهشت اعلام که مسئولین نمایشگاه شهر آفتاب قول مساعد جهت برگزاری نمایشگاه برای دوره آتی در زمان اواخر فصل بهار را به سندیکا داده اند .
وی سیاست سندیکای آسناسور و پله برقی ایران را ساماندهی فعالیت های نمایشگاهی و تجمیع آن با هدف معرفی جامع قابلیت ها و پتانسیل های شهر آفتاب دانست و از کلیه شرکتها و موسسات جهت حضور و مشارکت دعوت به عمل آورد . 


<لیفتیران>



 

 

 نام
 ایمیل
وبسایت

 نظر شما
کد امنیتی*
خطا! کد امنیتی صحیح نیست.
 
بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |