گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
به زودی ویرایش جدید پورتال لیفتیران بارگذاری خواهد شد... ۱۳۸۶/۱۱/۱۲

  به اطلاع کلیه کاربران و  اعضاء پورتال مهندسی حرکت(لیفتیران) می‌رسانیم  که به زودی ویرایش جدید پورتال لیفتیران بارگذاری خواهد شد. پس از استقبال بسیار خوب از ویرایش نخست نسخه بتا، و پس از دریافت کلیه نظرات و پیشنهادهای شما دوستان، و بررسی مجدد سایت، تیم لیفتیران تصمیم به ارائه ویرایش دوم بتا  با امکانات منحصر به فرد دیگری  گرفت.

ازجمله تغییرات ویرایش جدید می‌توان به  آنلاین نمودن سیستم ارائه خدمات محاسبه و نقشه کامل و فعال سازی ماژول طراحی کابین اشاره نمود.

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان خدمات فنی کامل(نقشه+محاسبه+شبیه سازی)و محدودیت های بخش فنی پورتال در ارائه این خدمات بصورت آفلاین و در زمان کوتاه، بر آن شدیم تا با ایجاد یک ساختار جدید ،  این مشکل را برطرف نمائیم. در سیستم جدید شما بصورت آنلاین و در زمانی کوتاه و بسته به سرعت خط اینترنت خود به خدمات فنی دلخواهتان دست خواهید یافت. تغییرات دیگری نیز در ویرایش جدید ایجاد شده است که پس از بارگذاری قابل مشاهده و در دسترس خواهد بود.

هرچند ویرایش جدید نیز بصورت بتا ارائه می گردد اما بسیاری از امکانات نسخه نهائی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

روابط عمومی پورتال بهمراه کلیه اعضاء تیم لیفتیران از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان کمال تشکر را داشته و آماده دریافت نظرات سازنده شما جهت انعکاس در پورتال مهندسی حرکت ایران- لیفتیران- می باشد. 

با ما باشید با ویرایش جدید پورتال لیفتیران...

.: لیفتیران - تیم روابط عمومی

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |