گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
بلندترین تسمه نقاله حمل محصولات پتروشیمی در عسلویه راه‌اندازی شد ۱۳۸۷/۱/۲۶

بلندترین تسمه نقاله اتوماتیک (SHIP LOADER) حمل محصولات پتروشیمی در عسلویه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، این تسمه نقاله به طول یک هزار و 500 متر از انبارهای اوره شرکت پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شروع می شود و اوره این پتروشیمی را به اسکله شماره 13 بندر تخصصی صادرات محصولات پتروشیمی پارس منتقل می کند.
محمد حسن کشوری مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر ظرفیت جابجایی این تسمه نقاله را یک هزار و 350 تن محصول در ساعت اعلام کرد و گفت: تسمه نقاله پتروشیمی غدیر یکی از بلندترین تسمه نقاله‌های کشور به شمار می‌رود.
وی با اعلام این که بارگیری نخستین کشتی اوره پتروشیمی غدیر به وسیله این تسمه نقاله در حال انجام است، تصریح کرد: اوره از انبارهای شرکت پتروشیمی غدیر به وسیله این تسمه نقاله از درون یک تونل فلزی و با ایمنی کامل به کشتی منتقل می‌شود.
گفتنی است، کشتی ایران عدل به منظور حمل 30 هزار تن اوره پتروشیمی غدیر در بندر تخصصی محصولات صادرات پتروشیمی پهلو گرفته است.

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |