گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
زنده ماندن جواني 18 ساله در سقوط از ارتفاع 15 متري به قعرچاهك آسانسور ۱۳۸۷/۱/۲۶
تهران امروز: كارگر 18 ساله‌اي با سقوط از طبقه پنجم يك ساختمان در حال احداث به قعر چاهك آسانسور از اين حادثه جان سالم به در برد.

به گزارش روابط عمومي آتش‌نشاني تهران، بي‌احتياطي و نبود حفاظ ايمني در اطراف كابين آسانسور جوان 18 ساله را به قعر چاهك آسانسور كشاند. در اين حادثه رحيم-ت از اين حادثه به طرز معجزه‌آسايي جان سالم به در برد اما از ناحيه كمر دچار مصدوميت شد كه توسط امدادگران به بيمارستان انتقال پيدا كرد.



وقوع اين حادثه در ساعت 11 و 56 دقيقه از طريق سامانه 125 به ستاد فرماندهي اين سازمان اعلام شد كه در پي آن بلافاصله گروه نجات 173 به محل حادثه واقع در خيابان پيروزي، مقابل چهارصد دستگاه اعزام شدند.

رضا تاجي كمك فرمانده نجات‌گران آتش نشاني در خصوص اين حادثه گفت: اين كارگر جوان در طبقه پنجم يك ساختمان نيمه كار در حال كار بود كه ناگهان به علت بي‌احتياطي و نبود حفاظ ايمني در اطراف كابين، از ارتفاع 15 متري به قعرچاهك آسانسور سقوط کرد.

وي افزود: نجاتگران آتش نشاني هنگامي كه به انتهاي چاهك آسانسور براي نجات اين كارگر رسيدند پيكر اين جوان را كه هنوز جان در بدن داشت يافتند. آنان بلافاصله پس از انجام كمك‌هاي اوليه و آتل بندي بر روي اين جوان، او را به وسيله تجهيزات به سطح زمين منتقل كرده و تحويل عوامل اورژانس دادند.

<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |