گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
تهران صاحب پارکینگ های طبقاتی مکانیزه می شود ۱۳۸۷/۱/۲۸

تهران صاحب پارکینگ های طبقاتی آسانسور دار می شود
مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز احداث پارکینگ ‌های طبقاتی آسانسور دار با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال جاری خبر داد.
سید جعفر هاشمی تشکری با اشاره به احداث همزمان پارکینگ‌ های طبقاتی مکانیزه در کنار پارکینگ های سنتی در شهر تهران تصریح کرد: با احداث این پارکینگ‌ ها درصد قابل توجهی از موانع و مشکلات فعلی تهیه زمین برای احداث پارکینگ برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه با داشتن 10 تا 15 درصد از مساحت هر پارکینگ طبقاتی سنتی موجود در تهران می توان یک پارکینگ آسانسور دار مکانیزه راه اندازی کرد ، اظهار داشت : برای پارکینگ های مکانیزه به ازای هر خودرو 2/1 دهم متر مربع زمین نیاز است در حالی که این مقدار بسیار کمتر از فضای مورد نیاز برای هر خودرو در پارکینگ‌ های طبقاتی سنتی است.

هاشمی ، نصب آسان و استفاده از حجم بالایی از فضای پارک در مدت زمان کوتاه را از ویژگی های دیگر پارکینگ‌های مکانیزه اعلام کرد و افزود: به ‌دلیل فلزی بودن اسکلت و کاربرد قطعات پیش ساخته در احداث این پارکینگ‌ ها ، در صورت نداشتن‌ بازدهی امکان جمع ‌آوری در مدت زمان‌ کوتاه وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرنا ، هزینه احداث پارکینگ‌ های مکانیزه در مقایسه با پارکینگ های سنتی را بسیار به صرفه تر دانست و تصریح کرد: رایزنی های لازم با بخش خصوصی به منظور مشارکت در سرمایه گذاری برای اجرای فاز اول این طرح در حال انجام است.
<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |