گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
نصب 4 پله برقی با ظرفیت جابجایی ‌20 هزار نفر را در شبانه روز بر عریض و طویل‌ترین پل عابر پیاده ۱۳۸۷/۳/۲۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، دکتر حجت‌الله ملاصالحی با اشاره به افتتاح پل عابر پیاده
مکانیزه شهید چمران، گفت: عرض عرشه این پل عابر پیاده ‌7/2 متر و طول آن ‌5/81 متر است که به همین دلیل آن را به یکی از عریض و طویل‌ترین پل عابر پیاده مکانیزه شهر تهران تبدیل کرده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران اضافه کرد: سازه پل عابر پیاده مکانیزه شهید چمران با توجه به وضعیت آن و تردد بخش اعظمی از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه بین‌المللی تهران ظرفیت جابجایی ‌20 هزار نفر را در شبانه روز دارد.

دکتر ملاصالحی با بیان این که در ساخت این پل ‌150 تن انواع آهن آلات به کار رفته است، گفت: این پل مجهز به چهار دستگاه پله برقی با عرض یک متر و سرعت ‌30 متر دقیه است که با پوشش پلی کربنات علاوه بر ایجاد راحتی برای همشهریان، زیبایی خاصی در منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: در طراحی این پل، به طور منحصر به فرد، از دو پایه میانی استفاده شده که موجب استقامت بالای پل در برابر تردد سنگین عابر پیاده است.
www.liftiran.com
<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |