گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

مجله

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
معرفی مجله دنیای آسانسور ۱۳۸۷/۳/۲۹

مقدمه: معرفی فعالیت های مختلف در رشته مهندسی حرکت از جمله رسالات پورتال لیفتیران می باشد و فعالیت فرهنگی، از جمله مهمترین توجهات لیفتیران می باشد. شما نیز اگر دست اندرکار انتشار مجله یا وب سایت یا سایر حوزه های فعالیت فرهنگی در زمینه مهندسی آسانسور هستید، با ارسال خلاصه ای از این فعالیت ها ، ما را در انجام هرچه بهتر این رسالت یاری نمائید.  در ادامه معرفی مختصری از مجله دنیای آسانسور بحضورتان تقدیم می گردد:

معرفی
مجله «دنیای آسانسور»، نخستین مجله تخصصی صنعت آسانسور و پله‌برقی به زبان فارسی است که از سال ۱۳۷۹ به همت جمعی از دست‌اندرکاران این صنعت و به منظور تحت پوشش قرار دادن اخبار و مطالب مربوط به این صنعت و بالا بردن سطح دانش فعالان در این زمینه، منتشر می‌شود.

تاریخچه
نخستین شماره مجله دنیای آسانسور، در پاییز سال ۱۳۷۹ منتشر شد. این مجله نخست به همت و مدیریت مسؤولی آقای عباس نیکومنظری انتشار یافت و پس از انتشار چند شماره، به منظور تخصصی کردن فعالیت مجموعه، با همراهی عده‌ای دیگر از فعالان و مدیران ارشد شرکت‌های صاحب نام این صنعت، در سال ۱۳۸۲ مؤسسه‌ای تحت نام «مؤسسه علمی دنیای دانش و توسعه» ثبت و عهده‌دار نشر مجله شد که تا به امروز این رویه حفظ شده است.

اهداف
از جمله مهمترین اهداف انتشار این مجله، به نقل از اساسنامه آن به شرح زیر می باشد:
۱- ایجاد یک محیط فراگیر ارتباطی درون صنعت آسانسور و با صنایع وابسته.
۲- انتشار اخبار صنعت شامل تازه‌ترین رویدادها، نوآوری ها و فن‌آوری‌های روز.
۳- کمک به امر آموزش صنعتی در همه زمینه‌ها از قبیل آموزش‌های فنی، حفاظت، ایمنی و استاندارد.
۴- پرداختن به امور مهم روز صنعت در سطوح ملی و بین‌المللی.
۵- کمک به بهبود کیفیت سیستم‌ها، قطعات، و خدمات از طریق ایجاد و تشویق یک محیط رقابتی در صنعت.
۶- معرفی ابعاد صنعت و بازار آسانسور و پله‌برقی ایران در سطح جهانی از طریق نشر روی اینترنت و مجله.

تحریریه
در حال حاضر «مؤسسه علمی دنیای دانش و توسعه» صاحب امتیاز، آقای عباس نیکومنظری مدیر مسؤول و آقای محمد تقوی سردبیر مجله می باشد. سیاستگذاری برای مجموعه و نظارت بر سطح کیفی مجله بر عهده هیأت تحریریه مجله می‌باشد که در حال حاضر، به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
1- حمید آتشکاری
2- محمد تقوی
3- عباس حقیقی
4- بهمن رفیعی
5- عباس عباسدخت
6- فرید کورس
7- عباس نیکومنظری

همکاران
سیاست مجله دنیای آسانسور از نخستین روزهای راه‌اندازی مجموعه، بر فراهم آوردن محیطی مناسب به منظور تلاش در جهت اطلاع رسانی و ارتقای سطح دانش فعالان صنعت آسانسور و پله‌برقی و صنایع وابسته و علاقمندان به آن بوده و تاکنون با حفظ این رویه، از همکاری تمامی افرادی که علاقمند به همکاری با مجموعه بوده‌اند استقبال و حمایت نموده است. استفاده از پتانسیل اهالی صنعت در کنار توانمندی‌های دانشجویان و دانشگاهیان فعال در این زمینه، باعث شده است که در هر شماره از مجله دنیای آسانسور، در کنار اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای صنعت، حجم قابل توجهی از مطالب در زمینه‌های گوناگون از قبیل مطالب آموزشی، استاندارد، فنی و حرفه‌ای، دیدگاه، مدیریت صنعت و... در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

وب‌ سایت مجله
با نگاه به گذشته‌ی مجله دنیای آسانسور در عرصه‌ی نشریات مجازی، نکته‌ای که بیش از هر چیز خود را نمایان می‌سازد، حضور این مجوعه در دنیای اینترنت از همان نخستین روزهای انتشار مجله است. وب‌سایت مجله‌ی دنیای آسانسور از سال 1379 به عنوان مکمل در کنار نسخه چاپی فعال بوده است که این نشان از درک بالا و رویکرد آگاهانه این مجموعه نسبت به نقش و تأثیر رسانه‌ی اینترنت در سال‌های اخیر دارد.
امروزه نظر به رشد روز افزون ساخت و ساز و انبوه‌سازی در کشور، و به طبع آن بالارفتن نیاز به وسایل حمل و نقل عمودی به خصوص آسانسور و پله‌برقی، مجله دنیای آسانسور، با سابقه هشت سال فعالیت در زمینه صنعت حمل و نقل عمودی و با تکیه بر تجارب سیاستگذاران مجموعه که همگی از فعالان و مدیران ارشد شرکت‌های صاحب نام این صنعت می‌باشند، جهت افزایش سطح دسترسی افراد شاغل در صنعت آسانسور و پله‌برقی با زمینه‌های جدید اطلاع‌رسانی، ایجاد فضای مناسب جهت به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، معلومات و تجربیات و همچنین هر چه نزدیک‌ کردن ارتباط صنعت با مراکز علمی-آموزشی و دانشگاه‌ها، اقدام به راه‌اندازی نسخه پیشرفته و پویای مجله بر روی اینترنت نموده است. در وب‌سایت مجله اطلاعات جامعی را در زمینه صنعت آسانسور کشور در اختیار مخاطبین قرار گرفته است که روند تکمیل و به هنگام‌سازی مداوم اطلاعات آن، این نوید را می دهد تا بتواند به مرجعی جهت دسترسی به اطلاعات صنعت آسانسور و پله برقی ایران برای صنعتگران و نهادهای ذیربط داخلی و خارجی تبدیل گردد.


شناسنامه مجله
مشخصات مجله تخصصی « دنیای آسانسور » که مجوز انشار آن در تاریخ 02/09/1378 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردید، به این شرح است:
نام کامل مجله:دنیای آسانسور
دوره انتشار:هر سه ماه ( فصلنامه )
زبان:فارسی / ترجمه برخی از مقاله ها و گزارشات به انگلیسی
قطع و اندازه:رحلی ( A4 )
تیراژ:۵۰۰۰ نسخه
قیمت روی جلد:4۰۰۰۰ ریال
شیوه توزیع:به طریقه اشترک / و از طریق شبکه توزیع مطبوعات برای مناطق خاصی از شهرهای بزرگ

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن های این مجله تماس بگیرید:
تلفن های تماس:  02166020510 و 02166047226

<لیپنا>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |