گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
نجات دو مرد جوان از آسانسور ۱۳۸۶/۷/۸

نوع حادثه:‌ آسانسور

محل وقوع حادثه: خيابان نبرد جنوبي

تاريخ وقوع حادثه: 25/10/85

دو جوان بنام هاي بهروز و عليرضا صبح روز دوشنبه 25 ديماه زمان استفاده از آسانسور مجتمع مسکونی خود ، در نیمه های راه بعلت نقص فنی آسانسور و از کار افتادن آن در داخل کابین آسانسور زندانی شدند.
نیروهای ایستگاه 24 آتش نشانی پس از اطلاع از این حادثه محل حادثه واقع در خيابان نبرد جنوبي خيابان آقاجانلو حضور یافته ودر کمتر از ده دقیقه موفق به باز کردن در آسانسور و نجات آنها شدند.
 
گفتنی است که اغلب حوادث آسانسور به دو علت نقص فنی ویا قطع برق هرروزه بکرات در سطح شهر تهران بوقوع می پیوندد که در تمامی این حوادث امدادگران آتش نشانی نجات محبوس شدگان را از داخل آسانسور ها بعهده دارند. همچنين براساس آمار اعلام شده از سوی واحد آمار و انفور ماتیک سازمان آتش نشانی تهران ، در سال گذشته ( 1384 ) تعدا د 1065 مورد حادثه آسانسوردر سطح شهر تهران به این سازمان گزارش شده که حادثه آسانسور در میان30 نوع حادثه گوناگون دیگر ، بیشترین حوادث پایتخت را تشکیل می دهد. امدادگران آتش نشانی ضمن امدادرسانی در حوادث مختلف ، موفق شدند طی پارسال صدها تن از شهروندان را که در داخل کابین آسانسورها بدام افتاده بودند ، سالم نجات دهند.

البته درطول سال 1384 متاسفانه تعداد سه نفر مرد در حوادث مربوط به آسانسور جان خودرا از دست داده و نیز تعداد 24 نفر مرد و 7 نفر زن دچار مصدومیت شده اند.

منبع:سایت آتش نشانی تهران

تصویرنجاتگر

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |