گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
> افزایش 40 درصدی مشارکت در نمایشگاه ساختمان تهران ۱۳۸۸/۵/۷

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی از افزایش 40 درصدی مشارکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان سال جاری خبر داد.

حسین رحمانی نیا امروز در مراسم گشایش نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از افزایش 40 درصدی مشارکت کنندگان سال جاری در نمایشگاه خبر داد و گفت: این میزان استقبال با توجه به وجود رکود و بحران در صنعت ساختمان اتفاق افتاده است.

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه طی سال جاری شرکتهای داخلی و خارجی توانمند و کارآمد با تکنولوژی بالا در صنعت ساختمان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به وجود شرکتهای طراحی، معماری، دکوراسیون، سنگ و نما، آسانسورها، عایق و کامپوزیت، درب و پنجره، یراق آلات، کفپوش، شیرآلات و غیره در نمایشگاه سال جاری خبر داد.

وی همچنین از اخذ مجوز توسط اتاق تعاون از وزارت بازرگانی برای ایجاد یک مرکز تجاری در شهر بغداد خبر داد و افزود: از این طریق می توان بین تولید کنندگان داخلی و خارجی ارتباط برقرار کرد.

همچنین عباس قلی زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران نیز در این مراسم از ایجاد تعاملات برای عقد قراردادها، صادرات، تولید با کیفیت و دعوت از متخصصین داخلی و خارجی در روزهای برگزاری نمایشگاه سخن گفت و افزود: شناسایی چالشهای صنعت ساختمان در راستای افزایش توسعه صادرات غیرنفتی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

> www.liftiran.com <

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |