گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
> گزارش اختصاصی لیفتیران از نمایشگاه ساختمان ۱۳۸۸/۵/۱۴

نهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت ساختمان با حضور بيش از هزار و 100 شرکت کننده داخلي و خارجي ششم مرداد ماه جاري به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاههاي بين‌المللي تهران گشايش یافت.طبق گزارشات دریافتی در اين نمايشگاه 820 شرکت داخلي و 280 شرکت خارجي از کشورهاي ايتاليا، فنلاند، اتريش، انگلستان، آلمان،
کره جنوبي، چين، امارات عربي متحده، مالزي و کانادا در فضايي به وسعت 70 هزار مترمربع دستاوردها، محصولات و توليدات خود را در معرض ديد عموم قرار دادند.

شرکت های فعال در زمینه تولید و مونتاژ آسانسور و پله برقی طبق تصمیم مسئولین برگزاری نمایشگاه همانند سال گذشته در سالن 35 به نمایش و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداختندو تنها دو شرکت به عرضه محصولات خود در فضا باز نمایشگاه نمودند.
از جمله نکات جالب نمایشگاه امسال نوع فعالیت شرکتهای حاضر در نمایشگاه بود .بیشتر شرکت های حاضر بر خلاف گذشته بیشتر در ضمینه تولید قطعات فعال بودند که در واقع بیشتر تولید کنندگان تابلوهای فرمان آسانسور بودند.از جمله نکات هائز اهمیت تلاش این شرکت ها در وارد نمودن برندهای معتبر جهانی به داخل کشور و بهره بردن از آنها در امر تولید و ارتقاء کیفیت محصولاتشان بود.
از دیگر خصوصیات این دوره از شرکت کنندگان فعال این صنف حضور وسیع و قوی اکثر شرکت کنندگان بود به نحوی که بیشتر غرفه ها فضایی بیش از مساحت استاندارد یک غرفه را جهت عرضه محصولاتشان تهیه نموده بودند.
از دیگر تولید کنندگان می توان شاسی سازها را نام برد که انصافا رشد خوبی را از جهت کیفیت و تنوع در این چند سال نموده اند.
از اتفاقات عجیب امسال غیبت چند تن از شرکت های معتبر و بزرگ فعال در این صنف بود که غیبت آنها برای شرکت های نوپا و تازه نفس فرصتی را ایجاد نمود تا خود را فارغ از سایه سنگین این شرکت ها در بین بازدیدکنندگان مطرح نمایند.
در کل با توجه به کیفیت حضور شرکتهای حاضر می توان به این نتیجه رسید که غریب به اتفاق شرکت های صنعت آسانسور وپله برقی دیگر دست از رویه سابق خود بر داشته اند و  ترجیح میدهند که یا حضور نداشته باشند و یا در صورت حضور با حداکثر قدرت و کیفیت در کنار رقبای خود حاضر شوند. که این را می توان به فال نیک گرفت و امیدوار به پیشرفت هر چه  بیشتر این صنعت بود.
در انتها نام شرکت های فعال در صنعت آسانسور و پله برقی حاضر در نمایشگاه را همراه عکس هایی از آنها قرار میدهیم.



شرکت تابلو سازی آسانور

شرکت فتحی الماس

شرکت اطلس تک

شرکت الکترو آسانسور

شرکت آتی سازان

شرکت سینا صعود

شرکت سمند آسانسور آذر

شرکت آریا آسان آردم

شرکت پار کنترل

شرکت عصر ارتباط توسعه

شرکت سیما تکسان

شرکت سیما تکسان

مجله دنیای آسانسور(تنها نشریه تخصصی آسانسور حاضر در نمایشگاه)

شرکت تابلو سازی السا

شرکت نیکوبران آسیا


استیل تجار

شرکت ایمن آسانسور طوس

شرکت بهفخر

شرکت هیدرو پارت

شرکت بهینه ساز فن آور

شرکت تابلو سازی توان رسا


به امید روزی که شاهد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت آسانسور و پله برقی تهران با حضور برندهای مهتبر جهانی باشیم.

اختصاصی لیفتیران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |