گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

آموزش

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
- تبلیغات در آسانسور و پله برقی- قسمت1 ۱۳۹۰/۸/۲۸

آسانسور-elevator تا همین چند سال پیش، تبلیغات در آسانسور وجود نداشت.

امروزه این شیوه تبلیغ به یکی از داغ ترین و پر طرفدارترین شیوه های تبلیغی جدید در کشورهای اروپائی و آمریکا تبدیل شده است. آیا به دنبال جائی برای تبلیغ می گردید؟ دنباله مقاله را مطالعه کنید!
زمانی که فکر می کنید که همه راه های تبلیغاتی را می شناسید، چیزی رخ می دهد که باورکردنی نیست...
تبلیغات آسانسوری یکی ازمواردی  است که بازارهای داغ تبلیغاتی جدیدی را ایجاد نموده و همچنان در حال گسترش روزافزون می باشد.
یکی از جذاب ترین وجوه تبلیغات آسانسوری ، جلب توجه مستقیم تعداد قابل ملاحظه ای از چشمها می باشد.تعداد معمول مسافرینی که توسط یک آسانسور مسافربر نصب شده در یک ساختمان بلند مرتبه جابجا می شود حدود 500 نفر در روز می باشد. طی یک دوره شش ماهه  ، تبلیغات شما در این آسانسور حدود 90.000 بار دیده می شود و این مقدار، یک عدد قابل بحث برای هر فعالیت اقتصادی کوچک  است که به تبلیغ  محصولات یا خدمات خود توجه دارد.

آسانسور-Elevator-lift


نحوه تبلیغات در آسانسور
حال ببینیم که نحوه ارائه این تبلیغات به چه شکل است: آسانسورهای نصب شده در ساختمانهای با ترافیک بالا قابل تجهیز به صفحات نمایشگر با رزولوشن بالا هستند که با هزینه اسپانسرها تهیه و نصب می شود. با تعمق بیشتر در این شیوه تبلیغی، مزایای آن را آشکارا درخواهید یافت. برخلاف تبلیغات تلویزیونی یا وب سایت های تبلیغی، سیستم تبلیغاتی آسانسور را میتوان خاموش یا غیرفعال نمود. به همین دلیل این گونه تبلیغات نظیر تبلیغات کاغذی ، کاتالوگ یا مجله نیستند که یکبار دیده شوند و سپس دور انداخته شوند. درواقع آگهی های آسانسوری ، مخاطبان را در یک چهاردیواری بنام کابین آسانسور  گیر می اندازند و مجبور می سازند تا حتما به آنها توجه کنند. و اگر این آسانسور در یک آپارتمان یا یک مجموعه اداری نصب شده باشد، مردم در هر روز باید آگهی شما را ملاحظه نمایند.

آسانسور-Elevator-lift

سایر مزایای تبلیغات در آسانسور
مزیت تبلیغات در آسانسور، زوایای پنهان تری هم دارد. بعنوان مثال مالکان آسانسور نسبت به انجام این گونه تبلیغات نگاه مثبتی دارند، چرا که این تبلیغات مسافران را از زمان سوار شدن تا زمان پیاده شدن به خود مشغول می دارد و با ارائه موضوعات سازنده، مسافران را از صدمه زدن  احتمالی و خرابکاری در آسانسور باز می دارد.
در املاک استیجاری نیز ، این امر با استقبال ساکنین روبروست، چرا که تبلیغات آسانسور برای آنها به منزله ایجاد یک سرگرمی رایگان در آسانسور بوده که ضمن دوستانه کردن محیط، باعث از بین رفتن ناراحتی حاصل از غریبه بودن مسافرین با یکدیگر می گردد.

elevator-lift-آساسور


ادامه دارد...
<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |