گروه صنعتی آسان شایان - تهیه و تلید قطعات انواع آسانسور liftiran.com liftiran.com بازرگانی مختارزاده - فروش سراسری قطعات آسانسور - نماینده موتورهای مونتانا در ایران 0 فروش پله برقی هیتاچی تک-ریل چین-تراول کابل ترک-درهای اتوماتیک سلکوم

آموزش

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
- تبلیغات در آسانسور و پله برقی-قسمت 2 ۱۳۹۰/۹/۲۹

شکل های مختلف تبلیغات آسانسور
معمولا تبلیغات آسانسور در فرم تبلیغات چاپی با کیفیت بالا انجام می گیرد : یک صفحه بزرگ که قابلیت دربرگرفتن تبلیغات از قطع کارت ویزیت تا سایز 5x7 اینچ و حتی بزرگتر را دارد.اگر به طراحی برای تبلیغات آسانسور نیاز دارید، شرکت های تبلیغاتی آسانسور براحتی شما را مورد مشاوره قرار می دهند. از سوی  دیگر اگر شما یک کارت ویزیت قشنگ دارید و مایلید که همین طرح بعنوان طرح تبلیغی در آسانسور قرار گیرد، براحتی می توان ترتیبی اتخاذ کرد که طرح موجود بر روی کارت ویزیت شما بر روی صفحه تبلیغاتی در داخل یا حتی روی در وروی آسانسور پیاده و اجرا شود.
روش دیگر در تبلیغات آسانسوری، استفاده از نمایشگرها با سایزهای مخلتف می باشد که در کابین آسانسور نصب می شوند. این روش امکان استفاده از فیلم و کلیپ های تبلیغاتی مالتی مدیا را برای تعداد ببیشتری از متقاضیان تبلیغات فراهم می کند.

elevator-lift-آسانسور


قیمت های تبلیغات آسانسوری
تعرفه های تبلیغات آسانسوری وابسته به چند عامل مختلف است. ابعاد تبلیغات – تکنولوژی بکار رفته در تبلیغ – تعداد و محل آسانسورهائی که تبلیغات در آن انجام می شود، ترافیک آسانسور و شرایط مورد توافق در قرارداد  از جمله این عوامل هستند . بعلت اینکه تعویض و تغییر دادن تبلیغات آسانسوری در بازه های زمانی کوتاه  برای شرکت های مجری آن  به صرفه نیست، وجود شرط حداقل زمانی برای تبلیغات آسانسور امری بدیهی است. مثلا  قراردادها ممکن است با حداقل زمان ششماهه یا یکساله بسته شوندو بدیهی است که برای زمان بیشتر از حداقل ، تخفیف بهای خاصی در انتظار شما خواهد بود.

elevator-lift-آسانسور

elevator-lift-آسانسور


در مقیاس اجرائی،تبلیغات آسانسور نسبت به انواع تبلیغات دیگر، می تواند یکی از جذاب ترین شیوه های بازاریابی و تبلیغات باشد. تبلیغات در قطع کارت ویزیت را میتوان با بهای حدود 100 دلار در ماه در چندین ساختمان بصورت طبقه به طبقه انجام داد. سایز های بزرگتر مثلا 5x7 اینچ با قیمت حدود 25 دلار در ماه برای هر آسانسور قابل سفارش و اجرا خواهد بود.

elevator-lift-آسانسور


اگرچه قیمت از عوامل مهم در انتخاب این نوع تبلیغات است، اما مهمترین کلید موفقیت این نوع تبلیغات در آن است که تبلیغات شما در جاهائی اجرا می شوند که کاملا مربوط به بازار هدف شماست. فراموش نکنید که در مترو یا اتوبانها، همه آدمها رفت و آمد دارند، اما در یک ساختمان تنها افراد خاصی ساکن و در رفت و آمدند که ممکن است دقیقا بازار هدف تبلیغات شما باشند.

elevator-lift-آسانسور

ادامه دارد...
<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |